tirsdag 3. mars 2009

Nok snø nå!


Jeg vil ikke ha mer snø. Jeg vil ha en strand, 35 grader på land og i vann, jeg kan godt jobbe, jeg kan til og med følge barn i barnehagen, lage matpakker og kle på. Men jeg vil ikke ha mer snø. Jeg kan til og med handle mat, lage middag, vaske klære og atpåtill rydde litt så lenge det bare kommer en strand med et par palmer og litt krystallklart vann, og jeg slipper å ha på tunge dustestøvler, lue og votter. Jeg skal være så blid og så lett å ha med å gjøre, jeg skal tørke av bordet og vaske kjøleskapet, jeg kan til og med rydde gangen, ja saktens kan jeg alltids støvsuge sofaen, og skifte sengetøy, ikke noe problem, bare det blir trope her.
SATAN, kan noen få vekk det været her!

1 kommentar:

  1. Helt enig. :-)
    Var forresten på foredraget ditt på MARTE. Knallbra! Lo så jeg grein. Hehe!

    SvarSlett