mandag 30. mars 2009

Å sykle i medvind.















Hver dag sykler jeg over en fire km lang slette. Det er en god og solid sykkelsti som strekker seg over et flatt område med åker og eng, og man kan se nesten hele nedre romerike. Det er flott. I dag for eksempel var det medvind, overgangslys og dramatiske skyer, en lysende måneskalk og mens gatelyktene sakte tente seg, nærmest fløy jeg gjennom landskapet med voldsom og dramatisk musikk i ørene. En riktig så fin nær naturen opplevelse.
Man trenger ikke kjøpe ny sykkel hvert år, personlig er jeg svært glad i min rustne hybrid, men om et par år, når disse kommer i produksjon, så tror jeg det blir vanskelig å motstå fristelsen. Hva med en sykkel man kan brette sammen til en ryggsekk feks, eller en i papp?
Cycling in to the future.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar